poniedziałek, 21 maja 2018

PRZEDPREMIEROWO: Augusta Docher "Cała ja"

Witajcie !

Życie stawia nam na drodze wiele kłód,potykamy się,upadamy i tylko od nas zależy czy wstaniemy. Tak właśnie jest w książce,którą dzisiaj Wam przedstawię. Książka "Cała ja" opowiada o trudnościach jakie spotkały bohaterów książki,jak ich życie wywróciło się do góry nogami przez jedną skrywaną przez lata informację. Książka,która opowiada jak życie może nas zaskoczyć. Na pewno jesteście ciekawi,dlatego zapraszam do zapoznania się z moją recenzją.



Autor: Augusta Docher
Tytuł: Cała ja
Liczba stron: 380
Wydawnictwo: OMG books,
Znak literanova
Data premiery: 23.05.2018r





Milena całkowicie traci głowę, gdy całuje Jacka po raz pierwszy. W starszym, zamożnym przyjacielu rodziny odnajduje wszystko, czego brakuje jej rówieśnikom – szacunek, czułość i namiętność. Wydaje się, że wreszcie odnalazła swoje szczęście. Nie wie jeszcze, że przewrotny los szykuje dla niej wielką niespodziankę.
Paula przeżyła tragedię, po której musi na nowo poskładać swój świat. Ciężką pracą próbuje zagłuszyć ból, który towarzyszy jej każdego dnia. Nie wyobraża sobie, że mogłaby znów komuś zaufać – do chwili gdy na jej drodze staje tajemniczy chłopak z tatuażem w kształcie smoka. Wraz z nim nadchodzi wiosna i nadzieja na lepsze dni.

Co łączy Milenę i Paulę?
Czy można zapomnieć o dawnych nieszczęściach i spojrzeć w przyszłość z ufnością?
Czy zranione serce potrafi znów pokochać z całych sił?

Moja recenzja: 
Milena zakochuje się w starszym od siebie mężczyźnie,w przyjacielu jej ojca,który był również przyjacielem rodziny.Wszystko wskazuje na to,że ich miłość kwitnie,że będzie super, ale informacja,o której się dowiadują zmienia wszystko. Ich życie wywraca się do góry nogami.
Paula mieszka sama i skrywa jakąś tajemnicę ale nikt nie potrafi jej rozgryźć. Paula jest skryta,zamknięta w sobie ale ma do tego powody. To o czym się dowiadujemy wstrząsa nami-czytelnikami ale nie nastąpi to szybko. Paula szuka pracy,znajduje ją w pałacu,w pierwszy dzień pracy sprząta podwórko,grabi liście. Nieoczekiwanie pojawia się jakiś intruz na posesji ale bardzo przystojny intruz,który jej pomaga w grabieniu liści i próbuje ją poznać,lecz Paula nie dopuszcza go do siebie-ona nie chce z nikim się zaprzyjaźniać,ona chce spokoju i nie chce zranienia. Ale chłopak nie odpuszcza. W tej rezydencji spotykają Paulę nieprzyjemności. Milena i Paula obie mają tajemnicę ale jaką,tego dowiecie się z książki.
Książka jest podzielona na 3 osoby:Paul, Milena i Paula,historie są opisane z ich punktu widzenia.
Książka od pierwszej strony wciąga, czuta ją się szybko i płynnie. Książka jest wzruszająca i bardzo zaskakująca. Wszystko w książce dzieje się szybko. 
Książka mnie zszokowała,wstrząsnęła mną,takiego obrotu sytuacji się nie spodziewałam. Książka ma w sobie wiele emocji,jest zaskakująca ale taka jak życie. Czasem los potrafi wywrócić życie do góry nogami albo roztrzaskać na kawałki. 
Książka mi się spodobała, czytało mi się ją lekko. Podczas czytania nie raz się wzruszałam,oczy się szkliły,czułam każdą emocję,którą przeżywali bohaterowie. Książka jest bardzo smutna,a bohaterowie dużo wycierpieli.Mimo tego w końcu zaświeciło im trochę słoneczka. Czytałam tej autorki inną książkę "Najlepszy powód by żyć",którą recenzowałam i znajdziecie ją TUTAJ i była dobra ale książka "Cała ja" jest zdecydowanie lepsza. W obu książkach głównymi bohaterami są młodzi ludzie i obie książki wywołują w czytelniku wiele emocji. Polecam Wam tą książkę,autorka świetnie się spisała.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. :)
Dziękuję za obserwacje :)
Każda obserwacja i komentarz jest dla mnie motywacją :)
Do każdego komentującego zaglądam :)