poniedziałek, 4 czerwca 2018

Joanna Dymmel "Gdzie rosną pieniądze"

Witajcie ! 

Kto by nie chciał mieć drzewka,na którym rosłyby pieniądze? Nie spokojnie nie mówię tu o takim normalnym drzewie,interpretując to inaczej można zrozumieć to jako rośnięcie pieniędzy w domu. I tu tkwi prawda,bo to wszystko co mamy w domu jest cenne,wszystko było kupione za pieniądze. Nasze nagromadzone przez lata rzeczy są warte,nie mówię,że wszystkie,bo niektóre to nadają się tylko na śmietnik. Niektórych cennych rzeczy wokół siebie nawet nie dostrzegamy,a dzięki nim możemy zyskać parę,a może nawet parędziesiąt złotych. Poradnik,który Wam dzisiaj przedstawię pomoże Wam to dostrzec. Zainteresowani? Bo ja po przeczytaniu opisu książki byłam bardzo zainteresowana.


Autor: Joanna Dymmel
Tytuł: Gdzie rosną pieniądze.Pierwszy poradnik o tym, jak znaleźć pieniądze, nie wychodząc z domu.
Liczba stron: 224
Wydawnictwo: Znak literanova
Data premiery: 23.05.2018r.


 Rata kredytu, rachunki, jedzenie – i pensja z głowy? I kolejny raz nici z wypadu w góry. Znowu nic nie odłożysz… Ech, gdyby tak wygrać w totka…
Stop! A co, jeśli tak naprawdę ty już masz pieniądze?

Rozejrzyj się po swoim mieszkaniu: w szafach nieużywane ubrania, które mogliby nosić inni, na półkach wazony z PRL-u, na które polują kolekcjonerzy, i mnóstwo gotówki zamrożonej w szufladach, pawlaczu i piwnicy!

Oto pierwszy poradnik, który:
• odblokuje Twoje myślenie o pieniądzach
• pokaże Ci, jak skutecznie zrobić porządek w mieszkaniu i dostrzec wartość rzeczy, które posiadasz
• nauczy Cię, jak prawidłowo konstruować ogłoszenia, pakować przesyłki oraz zamieniać stare graty w przydatne i użyteczne przedmioty.

Marie Kondo pomogła nam posprzątać mieszkanie.

Joanna Dymmel powie nie tylko, jak pozbyć się nadmiaru rzeczy, ale i jak jeszcze nieźle na tym zarobić!

Pamiętaj:
Pieniądze nie leżą na ulicy. Nie rosną na drzewach.
One rosną w Twoim domu!

Joanna Dymmel – urodzona w wielodzietnej rodzinie, od najmłodszych lat znajdowała pieniądze tam, gdzie tylko się dało. Teraz jako uznana projektantka wnętrz zna wartość każdego przedmiotu i sposoby na to, jak spieniężać rzeczy, które posiada. Ze sprzedaży uczyniła pasję i sposób na życie, którym zaraża i inspiruje innych.
Moja recenzja: 
Książka jest pięknie wydana, jej okładka zachęca do zajrzenia do środka. Książka jest podzielona na rozdziały,każdy jest opatrzony cytatem. Książkę czyta się bardzo szybko i przyjemnie. Autorka w książce dzieli się swoim początkiem,swoimi radami,co można sprzedać i jak. Autorka opisuje jak można sprzedać słoiki po kawie, nie możliwe? A jednak ! Chcieć to móc - tak przekonuje nas autorka,wystarczy dobry pomysł,dobre zdjęcia i dobry opis.  Autorka podaje nam popularne strony,na których warto sprzedawać,a także wiele grup na facebooku o tej tematyce.Nawet nie wiedziałam,że tyle na facebooku jest grup,gdzie można sprzedawać. Ja jestem przekonana,zwłaszcza,że mam sporo ubrań,które czekają na nowych właścicieli,może to właśnie te grupy mi pomogą ich znaleźć,spróbuję i się przekonam. Książka daje nam nowe spojrzenie na świat sprzedaży,podsuwa pomysły.Dzięki tej książce dowiesz się jak znaleźć pieniądze w swoim domu, autorka nauczyła nas jakim okiem patrzeć na przedmioty i w jaki sposób je wyceniać.  Książka jest warta przeczytania, myślę,że wiele może nauczyć osoby,które chcą się pozbyć nadmiaru rzeczy ale którzy nie wiedzą jak się do tego zabrać, czy osoby, które chcą dorobić i zauważyć w swoim domu przedmioty warte sprzedania. Z książki wiele się nauczyłam, trochę już sprzedawałam w internecie - tylko ubrania ale dużo mi jeszcze zostało,cenne wskazówki autorki pomogą mi ulepszyć moją sprzedaż. Książka jest bardzo przydatna, polecam ! Wysprzątajcie swoje domy, a Wasze nie potrzebne przedmioty u kogoś innego zyskają nowe życie ! :) 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. :)
Dziękuję za obserwacje :)
Każda obserwacja i komentarz jest dla mnie motywacją :)
Do każdego komentującego zaglądam :)