niedziela, 10 czerwca 2018

Le Petit Marseillais - Rozświetlający rytuał

Cześć!


Rozświetlający rytuał to tytuł najnowszej kampanii pełnej rozświetlenia,słońca i lata idealny na ten czas ale też doskonały na inne pory roku,by przez cały rok czuć na swojej skórze słoneczne rozświetlenie. Kolejny raz udało mi się zostać ambasadorką Le Petit Marseillais z czego bardzo się cieszę,bo lubię ich produkty. Tym razem otrzymałam 3 produkty: dezodorant, mleczko nawilżające rozświetlające oraz olejek do mycia,w paczce znalazły się też próbki do rozdania,a całość jak zawsze pięknie zapakowana.

 Stworzony dla nas Rozświetlający Rytuał,który kryje w sobie olejek z dojrzewających w promieniach prowansalskiego słońca moreli, drogocenny olejek z płatków róż, ekstrakt z białych kwiatów lilii oraz lśniącą masę perłową z muszli z Morza Śródziemnego.
Rytuał rozświetlający to metoda na pełną blasku i witalności,a przy tym odpowiednio nawilżoną skórę. Połączenie drogocennych składników z naturalnym pigmentem masy perłowej pozwala osiągnąć przepiękny efekt rozświetlenia skóry przy zachowaniu jej prawidłowego nawilżenia i jedwabistej miękkości. 
Składniki: 
Olejek z płatków róż
Masa perłowa
Biała lilia
Olejek morelowy


MLECZKO NAWILŻAJĄCE ROZŚWIETLENIE OLEJEK MORELOWY, BIAŁA LILIA & MASA PERŁOWA
Twoja skóra staje się rozświetlona i odżywiona,wygląda pięknie przez cały dzień. 
Złociste pigmenty masy perłowej naturalnie odbijają światło i rozświetlają Twoją skórę.
Pojemność: 250ml
Mleczko ma morelowy z nutą białej lilii zapach, który wącha się z wielką przyjemnością, zapach jest orzeźwiający, delikatny i czarujący, w tym zapachu można się zakochać. Mleczko jest konsystencji kremowej, dobrze się rozprowadza po skórze,szybko się wchłania i nie pozostawia na skórze tłustej warstwy. Skóra lśni, złociste pigmenty znajdujące się na skórze rozświetlają ją,a gdy wystawimy skórę na słońce odbijają światło,co tworzy piękny dla mnie widok,skóra wygląda pięknie, zdrowo i promiennie,skóra jest gładka, rozświetlona i nawilżona. Takiego mleczka jeszcze nie miałam i jestem w nim zakochana od pierwszego użycia! To jak skóra wygląda po jego rozsmarowaniu bardzo mi się podoba, dzięki odbijającemu światłu odwracamy uwagę od naszych niedoskonałości skóry, które w ten sposób są mniej widoczne, bo nasza skóra wygląda na gładką,czystą i jest doskonale rozświetlona. Mleczko nie tylko nadaje ładny wygląd naszej skórze ale też ją pielęgnuje. Mleczko mnie zachwyciło, jego działanie,zapach jest doskonałe.

Mleczko rozświetla skórę,skóra po jego użyciu jest świecąca jak gwiazdy na niebie. Nie wiem czy to widzicie na zdjęciu, ja widzę i prezentuje się na prawdę fajnie.

OLEJEK DO MYCIA ROZŚWIETLENIE OLEJEK MORELOWY & OLEJEK Z PŁATKÓW RÓŻ
By Twoja skóra mogła przez cały rok lśnić tak, jak w promieniach letniego słońca.
Olejek morelowy otrzymywany z pestek moreli dojrzewających w prowansalskim słońcu składnik o właściwościach rozświetlających i wygładzających.
Olejek z płatków róż otrzymywany z płatków róż zbieranych na południu Francji. Od wieków znany z właściwości przeciwstarzeniowych. 
Pojemność: 250ml
Olejek do mycia ma konsystencję lejącą,bezbarwną, w zapachu jest wyczuwalna nuta morelowa bardzo dokładnie, co bardzo mi się podoba. Zapach jest soczysty,świeży i naturalny. Olejek dobrze rozprowadza się po skórze,dobrze się pieni i spłukuje. Olejek do mycia oczyszcza i dodaje blasku mojej skórze,po jego użyciu czuję się jak po profesjonalnym spa. Olejek pielęgnuje skórę, moja skóra po jego użyciu jest gładka,świeża i pachnąca. Prysznic z użyciem tego olejku to sama przyjemność,cała łazienka jest wypełniona zapachem moreli, ten zapach odpręża i przywołuje przyjemne wspomnienia, zapach dodaje energii i uspokaja aż nie chce się wychodzić z łazienki. Dzięki niemu moja skóra będzie lśnić, jak w promieniach letniego słońca przez cały czas, nie ważne czy to będzie lato, jesień czy zima.

DEZODORANT PIELĘGNUJĄCY DELIKATNOŚĆ OLEJEK MORELOWY & OLEJEK Z SZAŁWII
 Poczuj moc prowansalskiego słońca na swojej skórze! Olejek z pestek moreli zbieranych w regionie Morza Śródziemnego w połączeniu z olejkiem z szałwii zabiorą Twoje zmysły w niezwykłą wakacyjną podróż. Ciesz się tym beztroskim słońcem przez cały rok! Wybierz delikatny aromat moreli oraz silną i niezawodną ochronę przed poceniem się. 
Pojemność: 200ml
Dezodorant urzekł mnie swoim zapachem, który jest świeży, owocowy i delikatny. Dezodorant po pryśnięciu daje skórze uczucie chłodu,świeżości,szybko się wtapia w skórę,pozostawia ją świeżą i pachnącą dodatkowo dezodorant pielęgnuje skórę - moja skóra pod pachami jest nawilżona i gładka. Po aplikacji czuję się bezpiecznie,świeżo,zapach potu jest zneutralizowany. Produkt jest bezpieczny dla skóry,nie powoduje swędzenia ani pieczenia, nie pozostawia plam na ubraniach. Dezodorant cudownie pachnie ale nie do końca spełnia moje oczekiwania jeżeli chodzi o ochronę,produkt nie utrzymuje swoich właściwości długo,bo tylko do paru godzin,a nie do 24H jak obiecuje producent ale mimo tego kosmetyk jest godny polecenia. Używam tego dezodorantu z wielką przyjemnością i zamiast potu na ubraniach czuję piękny zapach dezodorantu.
Podsumowując zawartość paczki bardzo mi się spodobała, kolejny już raz nie zawiodły mnie produkty LPM, nie tylko mają piękne opakowania, ale też są skuteczne,no i pięknie pachną! Marka Le Petit Marseillais zawsze zaskakuje mnie swoją oryginalnością i pomysłowością ich produkty są dobrze opracowane, mają dobre składniki, każdy produkt jest wyjątkowy. Polecam Wam produkty z serii rozświetlającej,mnie zachwyciły.



#ambasadorkalpm #rozświetlającyrytuał

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. :)
Dziękuję za obserwacje :)
Każda obserwacja i komentarz jest dla mnie motywacją :)
Do każdego komentującego zaglądam :)