wtorek, 24 kwietnia 2018

Maria Młyńska "Warsztaty stylu"

Witajcie Kochani !


Styl,można o nim mówić wiele, niby każdy ma inny,a często można zauważyć,że dużo osób chodzi ubranych tak samo,w ten sam sposób. Może szukają swojego stylu,może nie mają swojego stylu,może właśnie tak im się podoba,a może lubią inspirować się innymi. Książka "Warsztaty Stylu" ma nam pomóc w odnalezieniu swojego stylu ale czy pomoże,okładka jest śliczna,a czy wnętrze też takie będzie? A jaki jest Wasz styl? Zapraszam do zapoznania się z recenzją.

Autor: Maria Młyńska
Tytuł: Warsztaty stylu. Autorska metoda, dzięki której odkryjesz swój styl 
Liczba stron: 320
Wydawnictwo: Flow books

Data premiery: 18.04.2018r


Wyobraź sobie kobietę, które zawsze wygląda pięknie. Dobiera najdziwniejsze ubrania, a one i tak ze sobą współgrają. Albo zakłada coś na pozór nijakiego, a mimo to robi piorunujące wrażenie.

Ma styl – indywidualny, wyróżniający, podkreślający osobowość.
Stylistka z „Vogue’a”? Znana blogerka modowa? A może… to ty sama?
Bo styl jest w tobie – musisz go tylko odkryć!
Maria Młyńska, autorka kultowego bloga ubierajsieklasycznie.pl,
zaprasza cię na autorskie warsztaty odkrywania własnego stylu.
• Zobaczysz swoje atuty i rozpoznasz inspiracje.
• Zbudujesz bazę i ramy swojego stylu.
• Nauczysz się grać prostotą i znakami rozpoznawczymi.
• Przestaniesz wydawać fortunę na ubrania i nigdy więcej nie będziesz fashion victim.
Za to znajdziesz swoją klasykę. Wyróżnisz się z tłumu.
Pokażesz, że jesteś wyjątkowa.


Maria Młyńska – blogerka, entuzjastka klasyki i pozytywnego podejścia do własnego ciała. Od lat pomaga kobietom w budowaniu własnego stylu w zgodzie z charakterem i osobowością. Udowadnia, że styl nie zależy od pieniędzy, urody albo pracy prywatnego stylisty, ale jest wynikiem inspiracji, namysłu i kreatywności.

Moja recenzja: 
 
Książka wizualnie bardzo mi się podoba,jest taka w moim stylu,moje kolory i ulubiony wzór liści,bardzo przyjemnie przegląda się i czyta taką książkę ale czy środek jest równie przyjemny jak wygląd?
Autorka książkę dzieli na 11 rozdziałów,każdy rozdział jest mocno rozbudowany,wszystko jest dokładnie opisane,a każdy rozdział jest poświęcony innemu tematowi,a raczej spojrzenie na inną stronę stylu. Gdy dotarłam do rozdziału prostota,pomyślałam to o mnie.
W mojej szafie znajdują się w większości uniwersalne ubrania.Jeansy,zwykłe bluzki,które pasują do wszystkiego,przez co mój typowy ubiór wygląda tak: jeansy,bluzka,trampki. Z tym rozdziałem w pełni się utożsamiam,bo niektóre moje ubrania są stare,a mimo to nie wyszły z mody,moje ubrania są proste i w większości w neutralnych kolorach. Ale to tylko kolejny krok z książki,jest jeszcze dalsza połowa.Styl to nie tylko ubiór ale też makijaż,uczesanie,sylwetka,styl bycia. Podoba mi się,że w książce znajdują się też zadania,które mamy wykonać,w ten sposób możemy poznać nasz styl,to co nam się podoba. Również podane przez autorkę przykłady są pomocne. Autorka świetnie wszystko opisała, dała mi nowe spojrzenie na ten temat,za co jestem jej bardzo wdzięczna!
Książka mnie miło zaskoczyła, nie pomyślałam nawet,że dowiem się z niej tylu ważnych, wartościowych porad,a cała jest napisana tak,że osoba czytająca czyta z ciekawością i z zainteresowaniem. Na wiele rzeczy spojrzałam teraz inaczej,poznałam inną stronę tego wszystkiego,a to wszystko dzięki tej książce. Książka daje do myślenia,nigdy w ten sposób nie myślałam o stylu,a teraz to się zmieniło. Jeszcze żadna książka tego typu mi się tak nie spodobała jak ta,wiele sobie dzięki niej uświadomiłam,dużo mi pomogła! Książkę czyta się bardzo szybko, jest przejrzysta, estetyczna i minimalistyczna. Książkę polecam,jest warta zakupu!

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz. :)
Dziękuję za obserwacje :)
Każda obserwacja i komentarz jest dla mnie motywacją :)
Do każdego komentującego zaglądam :)