czwartek, 12 kwietnia 2018

Krem nawilżająco łagodzący anida MEDISOFT

Witajcie ! :)

Nawilżanie skóry jest bardzo ważne, a krem do twarzy jest przez nas bardzo dokładnie prześwietlany zanim go kupimy,bo w końcu to jest twarz, nie może pójść coś nie tak. Marka anida do tej pory nie była mi znana,dlatego tym bardziej się ucieszyłam z możliwości poznania tej marki i tego kremu,który zaciekawił mnie swoim opisem i składnikami. Jestem ciekawa czy słyszeliście o tym kremie? Zapraszam do zapoznania się z moją opinią.


Krem do twarzy delikatnie natłuszcza, nawilża i regeneruje skórę. Chroni przed niekorzystnymi warunkami klimatycznymi. Przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju skóry. Zawiera starannie dobrane, naturalne, biologicznie czynne składniki: ochronny, łagodzący len i jedwab, wzmacniający, nawilżający pantenol oraz neutralizującą wolne rodniki witaminę E.
Moja opinia:
 Krem znajduje się w plastikowym okrągłym pudełeczku. Po otworzeniu ukazuje nam się dodatkowe zabezpieczenie kremu. Po oderwaniu zabezpieczenia od razu wyczuwalny jest zapach kremu. Krem ma fajny, delikatny,kwiatowy zapach. Krem jest biały,a jego konsystencja jest lekka. Krem dobrze rozprowadza się po skórze,szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy. Krem świetnie nawilża,łagodzi i regeneruje skórę. Kremu można używać nie tylko na twarz,również dobrze sobie radzi z suchymi dłońmi. Produkt jest wydajny,bo nawet niewielka ilość starcza,by wysmarować całą twarz. Krem nie uczula,jest delikatny i skuteczny. Moja skóra po użyciu tego kremu jest odżywiona,gładka i miękka jak jedwab. Bardzo polubiłam ten krem,jego konsystencję,zapach,działanie i piękne opakowanie :)




6 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz. :)
Dziękuję za obserwacje :)
Każda obserwacja i komentarz jest dla mnie motywacją :)
Do każdego komentującego zaglądam :)