poniedziałek, 23 kwietnia 2018

Dorota Gąsiorowska "Dziewczyna ze sklepu z kapeluszami"

Witajcie !

Jak to jest,gdy ktoś Ci bliski skrywa coś przed Tobą i za nic w świecie nie chce Ci nic wyjawić,zamyka się w sobie,a Ty nie wiesz jak jej pomóc,bo nie wiesz co się stało.Tak miała Kamelia,bo Lidia nie chciała jej nic powiedzieć.Tajemnica,którą Lidia skrywała wstrząsnęła wszystkimi.
"Dziewczyna ze sklepu z kapeluszami" to kolejna książka Doroty Gąsiorowskiej,która trafiła do mojej biblioteczki. Poprzednie powieści tej autorki mi się spodobały,a jak jest z tą książką tego dowiecie się po przeczytaniu mojej recenzji. 

Autor: Dorota Gąsiorowska
Tytuł: Dziewczyna ze sklepu z kapeluszami
Liczba stron: 528
Wydawnictwo: Znak literanova
Rok wydania: 2018
Data premiery: 04.04.2018r


Ile tajemnic jest w stanie ukryć jedno serce i jedna rodzina?
Kamelia wraz z babcią prowadzą w Krakowie rodzinne atelier z kapeluszami. Pewnego dnia w salonie pojawia się przystojny dziennikarz, zainteresowany stuletnią historią tego miejsca. Jego pytania dotykają jednak spraw, o których starsza pani wyraźnie nie chce mówić.

Kilka dni później Kamelia otrzymuje od babci broszkę z zagadkową inskrypcją. Czuje, że prezent ten może mieć związek z rodzinną tajemnicą sprzed lat. Dziewczyna za wszelką cenę chce ją odkryć.

Tymczasem dziennikarz zaczyna być bardziej zainteresowany piękną Kamelią niż historią pracowni. Na dodatek w życiu młodej kobiety pojawia się jeszcze jeden mężczyzna…

Którą z tajemnic będzie Kamelii łatwiej rozwikłać –
tę z przeszłości czy tę, która kryje się w jej własnym sercu?

Moja recenzja: 
Pewnego dnia Kamelia otrzymuje od babci-Lidii broszkę z grawerem,gdy Kamelia pyta babcię czy to co jest na niej napisane coś znaczy,babcia unika tematu,jej zachowanie się zmienia,Kamelia czuje,że babcia coś ukrywa. Przypadkiem podczas spontanicznej jazdy z Markiem Kamelia zauważa coś co zmienia wszystko,to nie zbieg okoliczności,a przynajmniej tak się Kameli wydaje,dlatego postanawia odkryć tą tajemnicę.Marek też się angażuje,pomaga dla Kameli i wspiera ją. Marek jest przyjacielem Artura,którego poznała dzięki Arturowi,a Artur dziennikarzem,który poprzez zainteresowanie ich sklepikiem zaprzyjaźnił się z Kamelią.Jest jeszcze Magda-przyjaciółka Kameli,której zachowanie wydaje się podejrzane.Stara się pomóc przyjaciółce,lecz ta ją odtrąca,w końcu sama postanawia wyjaśnić Kamie wszystko ale zanim to nastąpi wiele będzie się działo.Magda z Kamelią szykują wielkie show,pokaz mody,Magda projektuje ubrania,a Kamelia kapelusze.Ale czy do tego pokazu dojdzie,przez dawne błędy Magdy,jaką decyzję w tej sprawie podejmie Magda i czy Kamelia ją uratuje? Jaką tajemnicę skrywa Lidia,czy Kamelia o wszystkim się dowie? Jakie tajemnice z przeszłości skrywa babcia,o których nie chce rozmawiać? Kogo wybierze Kamelia Artura czy Marka? Ja już tego nie wyjawię,dowiecie się o tym z książki.

Książka bardzo mnie wciągnęła, przewracałam stronę za stroną,by dobrnąć do końca,by poznać zakończenie. Byłam ciekawa jak zakończy się ta historia,pełna uczuć,zagadek. 
Książkę czytało mi się długo,ale wciągnęła mnie tak,że nie widziałam nic poza książką,potrafiłam czytać do późnej nocy,bo nie potrafiłam się od niej oderwać. Nie było ani chwili nudy w książce,jakiegoś przeciągania. Ciągle ciekawiło mnie co będzie dalej,cały czas coś się działo.Dorota Gąsiorowska pisze bardzo ciekawie, można wyczuć w bohaterach każde uczucie im towarzyszące. Książka mi się spodobała,autorka pisze lekko,sprytnie,książka trzyma w napięciu,autorka powoli odkrywała przed nami tajemnicę,czytając książkę czułam się jakbym im towarzyszyła i przeżywałam wszystko razem z nimi. "Dziewczyna ze sklepu z kapeluszami" to kolejna książka tej autorki,która mnie nie zawiodła. Polecam przeczytać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. :)
Dziękuję za obserwacje :)
Każda obserwacja i komentarz jest dla mnie motywacją :)
Do każdego komentującego zaglądam :)