środa, 27 grudnia 2017

Paczka Ambasadorki Le Petit Marseillais

Witajcie! :)


Niedawno dotarła do mnie paczka ambasadorki Le Petit Marseillais. Jakiś czas temu dzieliłam się z Wami zawartością truskawkowej paczki KLIK,tym razem w paczce króluje świeżość.Kolejny raz mogę testować produkty LPM,tym razem są to dezodoranty i żele pod prysznic.Najpierw wypróbowałam oba warianty zapachowe,dopiero potem zdecydowałam,który zostawię sobie,a który przekażę dla przyjaciółki. Ta paczka była dla mnie prezentem przed świątecznym,to ostatnia kampania w tym roku,a do końca roku już tylko parę dni. Jak zawsze paczka była pięknie zapakowana i z fajną zawartością. Zobaczcie sami :)
Opis producenta:
Delikatne dezodoranty Le Petit Marseillais zapewniają skórze 24-godzinną świeżość i skuteczność działania. Łatwa w aplikacji formuła pozwala skórze oddychać i nie  pozostawia śladów  na ubraniach. Dezodoranty Le Petit Marseillais nie tylko zapewniają skórze świeżość, ale także pielęgnują ją i dając długotrwałą ochronę przed nieprzyjemnym zapachem potu. Nie pozostawiają przy tym białych śladów na ubraniach. Wszystkie nasze dezodoranty testowaliśmy dermatologicznie. Cudowne zapachy dezodorantów to kombinacja wyjątkowych składników także pochodzenia naturalnego, które pielęgnują skórę każdego dnia. 
Wyjątkowa lekkość – formuła, o jakiej śni Twoja skóra
Żele Le Petit Marseillais delikatnie oczyszczają Twoją skórę, zaspokajając jej potrzeby. Delikatna, łatwa do spłukiwania piana pielęgnuje ją cudownym zapachem. Twoja skóra cieszy się harmonią – jest miękka, nawilżona i odżywiona! 













Moja opinia:

Żel pod prysznic Kwiat Pomarańczy:
Żel świetnie oczyszcza i odświeża skórę,pozostawia ją miękką i nawilżoną.Zapach żelu jest delikatny i kwiatowy, konsystencja jest żelowa,kolor biały.
Żel pod prysznic Biała Brzoskwinia i Nektarynka:
Żel odświeża i nawilża skórę,dobrze się pieni i spłukuje.Zapach żelu jest słodki,brzoskwiniowy,intensywny.
Dezodorant Kwiat Pomarańczy i Dezodorant Biała Brzoskwinia i Nektarynka:
Dezodorant ma intensywny,przyjemny zapach,odświeża,nie pozostawia plam na ubraniach.
   Żele pachną przyjemnie,świeżo i owocowo.Żel jest orzeźwiający,dobrze oczyszcza,pozostawia skórę gładką,czystą i nawilżoną.Zapachy przywołują wspomnienie lata,pod prysznicem się odprężam i wypoczywam.Oba żele dobrze się pienią i dobrze się spłukują. Żele świetnie spełniają swoją rolę. Dezodoranty pachną świeżo i przyjemnie.Dezodoranty dobrze się aplikują,odświeżają na cały dzień. Dezodoranty nie pozostawiają plam na ubraniach,neutralizują zapach potu. Produkty nie podrażniają.Cała paczka jest świetna,oba warianty zapachowe są super.Sobie zostawiłam wariant biała brzoskwinia i nektarynka,a przyjaciółce oddałam kwiat pomarańczy.Paczka bardzo mi się podoba,a kosmetyki LPM i tym razem nie zawiodły.

Wypróbowaliście któryś z tych kosmetyków,a może też bierzecie udział w kampanii? Podzielcie się swoimi opiniami,linkami do swoich blogów,chętnie poczytam :)

#swiezosclpm #ambasadorkalpm

2 komentarze:

  1. kiedyś próbowałam i ch żeli pod prysznic inie przypały mi do gustu ;) Chyba jednak się na nie nie skuszę, ale truskawki lubię

    OdpowiedzUsuń
  2. Ich żele pod prysznic, zawsze mają cudowne i intensywne zapachy
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :)
Dziękuję za obserwacje :)
Każda obserwacja i komentarz jest dla mnie motywacją :)
Do każdego komentującego zaglądam :)