czwartek, 23 listopada 2017

Paczka Le Petit Marseillais Truskawka

Witajcie!


 Jakiś czas temu dotarła do mnie paczka ambasadorska Le Petit Marseillais. Dzisiaj przychodzę do Was z zawartością paczki.
Zawartość paczki cała jest truskawkowa. Ma ona przywołać wspomnienie lata i pozwolić mi na jego przedłużenie. Choć lato już dawno minęło,a na następne musimy jeszcze poczekać to ja choć trochę mogłam poczuć lata i powrócić do jego chwil.


W paczce znajdujemy:
  • przewodnik po świecie Le Petit Marseillais 
  • list do Ambasadorki
  • delikatny żel pod prysznic truskawka
  • zaparzacz
  • próbki
Opis producenta: 

Delikatny żel pod prysznic Le Petit Marseillais Truskawka dzięki lekkiej pianie łagodnie oczyszcza skórę, otulając ją delikatnym, apetycznym zapachem. Twoja skóra po prysznicu staje się nawilżona i odświeżona.
  • pH neutralne dla skóry
  • Testowany dermatologicznie
  • Biodegradowalna baza myjąca
  • Wzbogacony o składniki roślinne pochodzenia roślinnego
Więcej znajdziesz tutaj: KLIK



Moja opinia:

Opakowanie żelu jest,czerwone, truskawkowe,bo skoro żel ma przywoływać lato to opakowanie jest dla niego odpowiednie,letnie,no i takie być powinno.Żel ma piękny truskawkowy zapach,który mogłabym wąchać w nieskończoność.Nie jest to typowy zapach truskawki ale równie przyjemny jak truskawka zerwana prosto z krzaka. Zapach nie jest chemiczny,przypomina trochę zapach żelek.Od razu jak powąchałam ten żel pomyślałam o żelkach. Żel ma przyjemny zapach,który sprawia,że myślę o lecie. Żel jest lekko czerwonawy, ma konsystencję bardziej lejącą się,płynną. Żel dobrze rozprowadza się po skórze i dobrze się pieni. Żel jest delikatny,oczyszcza,nawilża skórę, pozostawia ją gładką,czystą i nawilżoną. Produkt dobrze się spłukuje,a skóra jest odświeżona i przyjemna w dotyku. Po umyciu,po wytarciu się produkt jest ledwie wyczuwalny na skórze,a szkoda,bo przyjemnie by było czuć ten zapach przez cały dzień,a przynajmniej jeszcze trochę po prysznicu. Jak dla mnie ten zapach mógłby mieć też balsam do ciała. Dodatkiem do paczki był zaparzacz,z którego również się cieszę,bo miałam w planach kupno zaparzacza,bo zawsze denerwowały mnie latające po kubku fusy,ten zaparzacz świetnie wygląda i świetnie sobie radzi w swoim przeznaczeniu. Paczka bardzo mi się podoba. 

Podoba Wam się zawartość paczki? Może też jesteście ambasadorkami? 

#truskawkowylpm #ambasadorkalpm #lpmprzedluzalato

3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz. :)
Dziękuję za obserwacje :)
Każda obserwacja i komentarz jest dla mnie motywacją :)
Do każdego komentującego zaglądam :)