piątek, 8 grudnia 2017

Lato,gdzie jesteś? Przedłużam lato

Cześć !

Gdzie jest lato? Czemu tak szybko przeminęło. Chciałoby się wrócić do lata,było tak przyjemnie...Lato przeminęło błyskawicznie,nawet nie zdążyłam nim się za bardzo nacieszyć. Uwielbiam lato,a nie lubię takiej pory jaką teraz mamy. Szybko robi się ciemno,człowiek jest senny,jest zimno i niczego się nie chce.Najchętniej bym siedziała pod kocem z ciepłą herbatką,z książką lub oglądając jakieś fajne filmy.Czas tak szybko leci,a chciałoby się lato zachować na dłużej.Dzisiaj podzielę się z Wami moimi sposobami na przedłużenie lata oraz tym co najbardziej lubię w lecie.



Co najbardziej lubię w lecie?
1) Leżenie na kocu i opalanie się (w moim ulubionym miejscu czyli na wsi)
2) Jadanie truskawek prosto z krzaka (mam własne,z działki)
3) Codzienne przywożenie świeżych warzyw i owoców ze swojej działki(razem z mamą sadziłam)
4) Ogród i cała moja działka wygląda przepięknie w tą porę roku
5) Jadanie lodów,najlepsza ochłoda w gorące dni
6) Nie muszę ubierać kurtki

W jaki sposób radzę sobie z przemijającym latem? Co pozwala mi na przedłużenie lata?
1) Używam kosmetyków,które sprawiają,że wracam do lata.
Niedawno Wam pokazywałam zawartość paczki od Le Petit Marseillais,recenzję znajdziecie tutaj KLIK, to właśnie ten produkt pozwala mi na przedłużenie lata. Jego opakowanie i przede wszystkim zapach jest piękny,a podczas kąpieli mogę poczuć się jakbym kąpała się w truskawkach.
2) Wyciągam zamrożone owoce z zamrażalki i robię sobie kompot,czy inne letnie pyszności.
4) Piję dużo soków,które zrobiła mama latem z zebranych owoców
5) Rozmrażam owoce i je zjadam
6) No i te piękne zdjęcia,które uwielbiam oglądać 

A jak Wy radzicie sobie i jak przedłużacie lato?

#truskawkowylpm #ambasadorkalpm #lpmprzedluzalato
#swiezosclpm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. :)
Dziękuję za obserwacje :)
Każda obserwacja i komentarz jest dla mnie motywacją :)
Do każdego komentującego zaglądam :)