czwartek, 1 lutego 2018

WODA PERFUMOWANA AVON ALLURING ORAZ CONFIDENCE

Witajcie !
Jakiś czas temu dotarła do mnie przesyłka z perfumami Avon. Nie wiedziałam,że ją otrzymam, dlatego otwieranie paczki było dla mnie przyjemnością,a zawartość pachnącą niespodzianką. Zawartość paczki była zapakowana w ozdobną torbę Avon, którą możecie zobaczyć na zdjęciu. Zawartość paczki bardzo mnie ucieszyła, zobaczcie z resztą sami. Ja z wyborem perfum mam zawsze problem, w sklepie wącham każdy i w końcu wszystko się miesza i trudno podjąć jakąkolwiek decyzję, za dużo zapachów i ciężko się zdecydować. Tym razem nie musiałam wąchać ani myśleć,które wybrać,bo perfumy same do mnie dotarły! W paczce otrzymałam dwa zapachy,od razu przeszłam do testów. A dzisiaj podzielę się zapachami z Wami. Zapraszam ! :)

 W paczce znalazłam:
- wodę perfumowaną ALLURING 50 ml
- wodę perfumowaną CONFIDENCE 50 ml 
- dwie wody perfumowane tych samych zapachów po 10 ml
- oraz katalog Avon
Opis:
Zmień dzień pełen wyzwań w pasmo sukcesów dzięki bogatej kompozycji, w której optymistyczny akord kwiatu Frangipani łączy się z soczysta energia owoców, uzupełnionych o zdecydowane, słodkie nuty waniliowe-drzewne.
 Moja opinia: 
Eve Confidence ma zapach słodki, intensywny, czuć w nim wanilię i owocową nutę. Zapach nie jest duszący,jest bardzo przyjemny,elegancki,utrzymuje się długo na ubraniach i na skórze. Zapach bardzo mi się podoba,chętnie psikam się nim,otula mnie i poprawia nastrój. Woda perfumowana jest kobieca,trwała,pobudza wyobraźnię i rozluźnia. Buteleczka prezentuje się pięknie,jest elegancka,te nierówności dodają jej uroku,kształtem przypomina diament.

Opis: 
Spraw, aby każdy romantyczny wieczór stał się niezapomniany z uwodzicielskim zapachem, zdefiniowanym przez ponętny kwiat Neroli połączony z soczystym eliksirem z czerwonych owoców, na bazie zmysłowego piżma.
 Moja opinia:
Eve Alluring ma zapach intensywny, pieprzowy, ostry na początku,po kilku minutach staje się on delikatniejszy,choć pieprzowy zapach nie znika.Zapach jest ładny, kobiecy i trwały,czuć w nim słodycz i kwiatową nutę. Woda perfumowana pachnie przyjemnie. Od razu po psiknięciu jest on bardzo mocny ale zmienia się na dużo przyjemniejszy zapach. Buteleczka również jest elegancka,jest prościej wykonana i także prezentuje się pięknie. Zapach również mi się podoba, jest wyraźniejszy i bardziej nadaje się na jakieś wieczorne wyjścia.

Dołączone do paczki perfumetki idealnie nadają się do torebki,na wyjazdy,dzięki nim nie muszę nosić całego flakonika. Perfumetki zajmują mniej miejsca i są wygodniejsze w takich sytuacjach. Zawsze możemy mieć ulubiony zapach przy sobie!

Każdy z nas szuka tego idealnego zapachu, zapachu, który "ciągnie" się za nami lub zostawia zapach w miejscu w którym byliśmy lub przechodziliśmy. Nie raz zdarzało się,że ktoś zostawiał zapach i każdy się zastanawiał jaka to perfuma,też taką chcę. Nie wiem tego czy otrzymane przeze mnie perfumy zostawiają taki "ślad", wiem jednak,że pachną długo,a na ubraniach zostają przez cały dzień,choć już mniej wyczuwalne. Oba zapachy są ładne, jednak bardziej przypadł mi do gustu zapach Eve Confidence, którym częściej się psikam i który podbił moje serce. Polecam Wam oba warianty zapachowe, oba są piękne,kobiece i wyrafinowane. Zapachy świetnie sprawdzą się na randkę lub na eleganckie imprezy.

Teraz w katalogu 3 Avon możecie kupić je w zestawie: Woda perfumowana, perfumetka i balsam do ciała w cenie 59,99 zł

Macie ulubione perfumy? Chętnie poznam Wasze ulubione zapachy,podzielcie się nimi w komentarzu.


#AVONSięSprawdza

AVON

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. :)
Dziękuję za obserwacje :)
Każda obserwacja i komentarz jest dla mnie motywacją :)
Do każdego komentującego zaglądam :)