niedziela, 21 stycznia 2018

Sandra Sitron Moon Journal

Witajcie ! 

Czy Wy widzicie tą okładkę? Ja się zakochałam w samej okładce,to przewyższyło moje zainteresowanie tą książką. Byłam ciekawa jakim przewodnikiem będzie ta książka,która pozwoli mi odnaleźć harmonię z naturą i wewnętrzną równowagę. Zdrowie,miłość i kariera - ja jestem jak najbardziej na tak ! Jesteście ciekawi czy odnalazłam w tej książce to czego szukałam i to czego od niej oczekiwałam? Zapraszam do zapoznania się z moją recenzją i do bliższego poznania książki. :)

Autor: Sandra Sitron  
Tytuł: Moon Journal  
Liczba stron: 192  
Wydawnictwo: Znak Literanova  
Rok wydania: 2018 
Premiera:10.01.2018r.

Twój osobisty przewodnik, który pozwoli ci odnaleźć harmonię z naturą i wewnętrzną równowagę. Dzięki Moon Journal złapiesz swój rytm – zdrowia, miłości i kariery.
Oślepieni blaskiem ekranów smartfonów zapomnieliśmy o naturalnym rytmie życia, który wyznaczają cykle faz Księżyca i gwiazdy. Moon Journal pomoże ci do niego powrócić i właściwie nastawić twój zegar biologiczny.

Moon Journal powie ci, który wieczór będzie najlepszy na randkę, kiedy warto porozmawiać z szefem o podwyżce i kiedy… po prostu odpuścić. Nie tylko pokaże, jak działa zegar życia regulowany przez fazy Księżyca, ale i praktycznie doradzi, jak wykorzystać jego wskazania, aby odnaleźć szczęście i wejść na drogę osobistego rozwoju.

Moja recenzja:  
Książka Moon Journal zachwyciła mnie swoją okładką.Takiej książki jeszcze nie miałam. Książka jest pięknie zaprojektowana,okładka przyciąga uwagę,a jej wnętrze jest równie piękne i także wypełnione niebem i gwiazdami jak okładka. W książce nie brakuje kolorów,każda strona jest fioletowo-pomarańczowa,co dodaje jej wyrazistości i wyjątkowości. Jak mi się spodobał wygląd książki,tak jej wnętrze nie do końca. Oczekiwałam po tej książce zupełnie czegoś innego niż tego co w niej znalazłam. Książkę przeczytałam bardzo szybko. Na początku książki jest wprowadzenie,które zapoznaje nas z tą książką i opisuje co w niej znajdziemy. Potem znajdujemy opis słońca i księżyca,jego rozumienie.Dalej mamy porady jakie aktywności i rytuały powinniśmy wykonywać,a już potem mamy znaki zodiaku.Dalej mamy wskazówki dotyczące prowadzenia dziennika,co bardzo mi się spodobało,to jest rzeczywiście to co powinnam zrobić. Dzięki temu zrozumiałabym czego chcę i do czego dążę. Takie prowadzenie dziennika jest bardzo przydatne,dla osób,które nie do końca wiedzą albo i w ogóle nie wiedzą czego chcą i jakie mają cele. Przewracając kolejne strony  znajdujemy na nich znowu znaki zodiaku i przypasowane do nich zadania,które wykonywać mamy rano i wieczorem.Kolejna strona to plan tygodniowy,który podpowiada co powinniśmy zrobić w tym konkretnym dniu i dlaczego.Dalej są znaki zodiaku z afirmacją na ten miesiąc i z miejscem na nasze notatki. Pod koniec spisujemy nasze życzenia dotyczące konkretnych obszarów życia i wykonujemy zadanie.Ostatnie kartki książki są to wymienione zioła i opisane co nam ono daje oraz kryształy,których nie znam i w ogóle nie rozumiem tej strony.Ostatnia strona to nasze refleksje. Po przeczytaniu tej książki właściwie niczego konkretnego się nie dowiedziałam, a to co jest podane w książce nie ma dla mnie żadnego pożytku. Nie dowiedziałam się jak mam złapać swój rytm,dowiedziałam się za to dużo o księżycu,o jego cyklach i o znakach zodiaku. Książka mimo,że bardzo ładnie wydana to mnie nie zachwyciła,oczekiwania miałam zupełnie inne. Może osobom,które interesują się księżycem,fazami,cyklami zainteresuje ta książki,mi osobiście się nie spodobała. Jedyny plus w tej książce to strona o wyznaczeniu celu i tego czego chcę,rzeczywiście to jest fajny pomysł i sposób na zrozumienie siebie,zrozumienie do czego dążę. Ogólnie jednak książka nie zachwyca,słaby poradnik,mimo,że okładka jest cudowna. 
Ktoś z Was czytał tą książkę? Jak Wasze wrażenia?

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz. :)
Dziękuję za obserwacje :)
Każda obserwacja i komentarz jest dla mnie motywacją :)
Do każdego komentującego zaglądam :)