niedziela, 11 lutego 2018

Ulubieńcy miesiąca - styczeń

Witajcie ! :)

Każdego dnia słuchając radio,oglądając tv,czy w internecie na youtube możemy usłyszeć coś,co wpadnie nam w ucho,co polubimy i przez pewien czas tylko te piosenki będziemy słuchać. W styczniu po ponownym szperaniu po yt znalazłam piosenki,które bardzo mi się spodobały i to właśnie je dzisiaj Wam przedstawię.

1) WILDES - Bare

2)  NF - Let You Down

3) NF - Wake Up

4) NF - Lie

5) NF -Paralyzed

6) Troye Sivan - The Good Side

7) Troye Sivan - My My My!


W komentarzu podzielcie się swoimi ulubieńcami,jeżeli u siebie też tworzycie takie posty to wklejcie link w komentarzu,chętnie do Was wpadnę.

1 komentarz:

  1. Też tak mam, coś mi wpadnie w ucho i słycham tego cały czas:)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :)
Dziękuję za obserwacje :)
Każda obserwacja i komentarz jest dla mnie motywacją :)
Do każdego komentującego zaglądam :)