niedziela, 18 czerwca 2017

"Jak rozpoznać,czy twój chłopak jest antychrystem" Patricia Carlin

Witajcie!


Książkę "Jak rozpoznać,czy Twój chłopak jest antychrystem" otrzymałam od Wydawnictwa Kaktus,jest to czerwcowa nowość. Wiele w internecie możemy znaleźć książek poradnikowych, a ta książka jest jakby takim poradnikiem. Miałam parę książek tego wydawnictwa,np: "Książka pod tytułem" i wszystkie były z humorem,robione dla zabawy.A jaka jest ta książka,tego dowiecie się czytając moją recenzję,którą znajdziecie niżej.

Autor: Patricia Carlin
Przekład: Ewa Helińska
Wydawnictwo: Kaktus
Data wydania: czerwiec 2017r
Stron: 112

 
Opis:
„Jak rozpoznać, czy twój chłopak jest antychrystem…” to poradnik dla kobiet, w którym opisane są różne typy mężczyzn. Krótki opis charakterystycznych cech pozwala na zidentyfikowanie, do której grupy zalicza się chłopak. Wśród nich można znaleźć takie postacie jak kosmita, poligamista czy zazdrośnik. Opisom charakterów towarzyszą porady, czy można stworzyć z danym człowiekiem trwały związek, czy też lepiej zerwać – a jeśli tak, to dlaczego. Autorka opisuje typy w sposób prześmiewczy, lekkim językiem, nawiązując do postaci z popkultury i polityki.


 Moja recenzja: 
Książka jest wielkości kieszonkowej i swoim wyglądem wpada w oko. Książka jest napisana w bardzo ironiczny sposób. W książce znajduje się wiele obrazków opisujących dany typ,obrazki są dziwne ale tak jak i cała książka. Książkę czyta się szybko,bardzo szybko! Książka jest stworzona dla osób z poczuciem humoru. Jeżeli lubisz książki z przymrużeniem oka to ta książka jest dla Ciebie. Książka jest śmieszna. Sposób w jaki autorka opisuje różne typy jest tak zabawny,że można się śmiać bez końca i jeszcze ten dodatek "czy powinnaś z nim zerwać" również z humorem i ironicznie. Cała ta książka jest ironią pisana,miała być śmieszna i taka jest. Książka nie wniosła nic w moje życie,dała mi tylko śmiechu przez kilka minut,podczas jej czytania. Jeżeli lubisz się śmiać i masz dystans to ta książka jest dla Ciebie. Jeżeli szukasz poradnika to tutaj go nie znajdziesz,ta książka Ci nie pomoże.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. :)
Dziękuję za obserwacje :)
Każda obserwacja i komentarz jest dla mnie motywacją :)
Do każdego komentującego zaglądam :)