sobota, 5 listopada 2016

Anna Todd i inni "Imagines"

Witajcie !

Jak byłam młodsza pamiętam,że czytałam w internecie fan fiction pisane przez jakieś dziewczyny. Zaczęło się od tego,że jakaś dziewczyna na twitterze udostępniła link do bloga,na którym pisała opowiadanie ze swoim idolem,a że był to też mój idol to wpadłam na jej bloga i się wciągnęłam. Czytałam i czytałam rozdziały i kolejne. Potem zaczęłam wyszukiwać inne blogi też z opowiadaniami i czytałam z nosem w komputerze. Był też czas kiedy sama założyłam bloga i tego typu opowiadania zaczęłam sama pisać. Przyznam,że nawet miałam same pozytywne komentarze,a ludzie chętnie czytali moje wypociny. Jednak potem usunęłam bloga(bo uznałam to za głupie) i nie było mnie parę lat na twitterze(bo mam tam konto do dziś).(No wiecie,bo dorosłam trochę haha) Pamiętam,że miałam komputer z wielką dupą,a telefonu nie miałam w ogóle. Jak tak czytałam te opowiadania,mama mi kiedyś zwróciła uwagę,że książki,które są w bibliotece są jeszcze lepsze. A na następny dzień poszłam do biblioteki i założyłam tam kartę,wypożyczałam książki no i faktycznie,były nawet lepsze niż te fan fictiony pisane przez zwykłe osoby na necie. Od tamtej pory wciągnęłam się w książki.
Książka "Imagines" to fan fiction ale z Tobą w roli głównej. Gdy tylko dostałam na emaila propozycję zrecenzowania tej książki od razu przypomniało mi się moje dzieciństwo,z chęcią się zgodziłam,a teraz książkę mam w swoich rękach.Byłam bardzo jej ciekawa, fan fiction ze mną w roli głównej...
Zapraszam do zapoznania się z moją recenzją,którą znajdziecie niżej. Zachęcam również do pisania w komentarzach,czy Wy też czytaliście takie opowiadania,a może czytaliście tą książkę,jeżeli tak to podzielcie się swoimi odczuciami :)
Opis: 
  Tytuł: „Imagines”
  Autor: Anna Todd i inni
  Wydawnictwo: OMG Books
  Rok wydania: 2016
  Ilość stron: 688
 
Fan fiction z Tobą w roli głównej!

Selena Gomez, Zac Efron, Bracia Hemsworth, Emma Watson, Kanye West, Jennifer Lawrence, Kylie Jenner, Chris Evans i mnóstwo innych gwiazd – oni wszyscy potrzebują właśnie CIEBIE!

Wyobraź sobie, że…

JUSTIN BIEBER od rana zasypuje Cię uroczymi niespodziankami z okazji rocznicy Waszego… ślubu.
KIM KARDASHIAN potrzebuje Cię, by przetrwać w świecie, w którym nie można robić selfie!…
Na pokładzie samolotu zaprzyjaźniasz się z chłopakami z ONE DIRECTION…
W ramionach CHANNINGA TATUMA tańczysz najbardziej zmysłowy taniec na świecie…
Twój najlepszy przyjaciel ED SHEERAN ma dla Ciebie naprawdę szalony prezent urodzinowy…
DANIEL SHARMAN zabiera Cię na romantyczny spacer po plaży…


Wyobraźnia nie ma granic,
Więc wyobraź sobie, że może zdarzyć się wszystko, co zechcesz –
Z kim tylko zechcesz 


























Moja opinia:

Książka to zbiór opowiadań różnych autorów,które zostały opublikowane na wattpadzie,w tym opowiadania Anny Todd. W książce są wykorzystane rzeczywiste osoby,sławne i znane. Książka pisana jest z humorem i wyobraźnią. Każde opowiadanie zaczyna się od słów "Wyobraź sobie,że..." Wygląd okładki bardzo mi się spodobał,okładka jest jakby trochę lustrzana. Książka ma w sobie różne opowiadania,wiele ciekawych zdarzeń,w których to my odgrywamy główną rolę. Nie wszystkie opowiadania mi przypadły do gustu,ale spokojnie każdy może znaleźć coś dla siebie,jedne opowiadania będą bardziej się podobać inne mniej. Książkę czyta się śmiesznie,można się uśmiać,poprawić humor i inaczej spojrzeć na siebie. My znamy siebie,dlatego czytając książkę momentami wiemy,że to nie w naszym stylu by było ale mimo wszystko wyobrażanie siebie w konkretnej sytuacji jest nawet śmieszne. Może czytaliście kiedyś fan fictiony to wiecie o co w nich chodzi,a jeżeli nie to zachęcam do przeczytania tej książki ! Książkę czyta się szybko,lekko i przyjemnie,a bujna wyobraźnia autorów rozbawia i można stracić rachubę czasu :D Książka warta jest uwagi.

Dziękuję Wydawnictwu Znak za książkę :)

3 komentarze:

  1. Bardzo mnie zainteresowała ta książka- nie jest to zwykła pozycja, którą po prostu się przeczyta. Na pewno po nią sięgnę <3
    modowajoanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaję się fajna ;)
    mogę prosić o poklikanie u mnie ? ;)
    marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :)
Dziękuję za obserwacje :)
Każda obserwacja i komentarz jest dla mnie motywacją :)
Do każdego komentującego zaglądam :)