czwartek, 13 października 2016

Rexona Active Shield antyperspirant

Witajcie !

Jakiś czas temu testowałam antyperspirant, który otrzymałam ze strony ofeminin.pl. Ta recenzja miała pojawić się już dawno ale miałam pewne problemy. Między innymi laptop był w naprawie i dopiero teraz go odebrałam i mogę spokojnie napisać ten post. Zapraszam do zapoznania się z moją opinią i opisem producenta :)

Antyperspirant Rexona Active Shield to innowacyjny sposób na zachowanie świeżości!
Twórcy Active Shield postanowili połączyć działanie soli antyperspiracyjnych i naturalnych olejków roślinnych, znanych ich właściwości antybakteryjnych. Z tego połączenia powstał antyperspirant, który nie tylko redukuje pocenia, ale też uniemożliwia namnażanie się bakterii, które są odpowiedzialne za nieprzyjemny zapach potu. Rexona Active Shield to 10x większa ochrona przeciw bakteriom powodującym nieprzyjemny zapach.*

Zobacz opinie o antyperspirancie Rexona Active Shield w Klubie Ekspertek

Dzięki Active Shield możesz czuć się pewnie i cieszyć się świeżym zapachem antyperspirantu. Cytrusowy mix musującej grejpfrutowej nuty, mandarynki oraz odrobiny cytryny, połączony z zielonymi liśćmi i aromatem drzewa sandałowego jest jednocześnie świeży i kobiecy. Dodatkowo, technologia kapsułek zapachowych Motionsense™ sprawia, że zapach uwalnia się powoli przez cały dzień.


Moja opinia: 
Opakowanie produktu jest atrakcyjne i wygodne w użyciu. Antyperspirant dobrze się rozpyla,nie pozostawia żadnych plam na ubraniach,ani na ciele. Antyperspirant nie podrażnia skóry,skóra jest gładka. Antyperspirant ładnie pachnie,chroni od potu i pachnie świeżością. Zapach czuć przez cały dzień. Cały dzień czuję się pewnie i świeżo. Fajnie,że nie tylko chroni przed potem ale też jest antybakteryjny. Produkt jest świetny ! 

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz. :)
Dziękuję za obserwacje :)
Każda obserwacja i komentarz jest dla mnie motywacją :)
Do każdego komentującego zaglądam :)