niedziela, 9 lutego 2020

Sposób na hormony. Jak naturalnie pozbyć się zaburzeń hormonalnych i odzyskać równowagę. Sara Gottfried

Cześć Kochani !

Masz złe samopoczucie, wahania nastrojów, dotyczy Cię problem PMS czyli zespół napięcia przedmiesiączkowego i wiele innych dolegliwości podczas,gdy wyniki morfologii są dobre? To na pewno hormony! Przeczytaj więcej i dowiedź się czy i Ty masz problemy hormonalne i jak sobie z nimi poradzić ! Ta książka jest po to aby Ci pomóc. I na prawdę pomaga!

Autor: Sara Gottfried
Tytuł: Sposób na hormony. Jak naturalnie pozbyć się zaburzeń hormonalnych i odzyskać równowagę. 
Liczba stron: 480
Wydawnictwo: Znak literanova
Data premiery: 29.01.2020r.



Masz kiepski nastrój, czujesz się fatalnie w swoim ciele, jesteś ciągle zestresowana i bez przerwy słyszysz, że to normalne, bo przecież jesteś kobietą? Weź sprawy w swoje ręce! To pełna równowaga jest naturalnym stanem twojego ciała – i nie daj sobie wmówić, że jest inaczej.
Kobiety w każdym wieku mierzą się z zaburzeniami równowagi hormonalnej. Często myślimy, że jesteśmy skazane na uciążliwy PMS, problemy z wagą, trądzik, wahania nastrojów czy niskie libido. Doraźnie stosujemy ekspresowe diety, tabletki nasenne i leki uspokajające. Istnieje jednak bezpieczny, skuteczny, a nawet przyjemny sposób, by znów czuć się wyśmienicie, tryskać energią i żyć pełnią życia.
Sara Gottfried jest ginekolożką z dyplomem Harvardu i prekursorką terapii łączącej medycynę z holistycznym podejściem do zdrowia kobiety. Jej proste i naukowo potwierdzone sposoby na odzyskanie równowagi hormonalnej pozwalają nie tylko dotrzeć do źródeł problemu, ale także zrozumieć, jak inteligentne jest twoje ciało... oraz jak wykorzystać tę inteligencję na swoją korzyść.
Wspomóż swoje naturalne mechanizmy regulacyjne poprzez:
  • dokładną autodiagnozę dolegliwości na podstawie specjalistycznych testów zawartych w książce,
  • świadome, stopniowe zmiany stylu życia i odpowiednią suplementację,
  • stosowanie terapii ziołowych, przywracających równowagę rozchwianym hormonom,
  • sięgnięcie po łatwo dostępne hormony bioidentyczne zamiast kolejnych pigułek.
"Dzięki tej książce zapanujesz nad swoimi hormonami i odzyskasz satysfakcję z bycia kobietą."
Bestseller "New York Timesa"

Autorką książki jest absolwentka medycyny, ginekolożka Dr Sara Gottfried,która w książce dzieli się swoją wiedzą,jej słowa są poparte badaniami,a wszystko świetnie wytłumaczone. Dzięki książce możemy zrozumieć,że hormony są najważniejsze i to od nich zależy nasze samopoczucie i stan naszego zdrowia. W książce znajdują się kwestionariusze,które pomogą nam ustalić,które problemy nas dotyczą. 
Jak już napisałam we wstępie książka pomaga i jeżeli dotyczą Cię problemy hormonalne lub masz złe samopoczucie,wyniki z morfologii są bardzo dobre,a mimo to czujesz, że coś jest nie tak to musisz przeczytać tą książkę! Książka otworzy Ci oczy i pomoże zrozumieć samą siebie! Będziesz wiedziała wszystko o każdym hormonie,bo autorka świetnie wszystko tłumaczy, dorzuca też przykłady swoich pacjentek z czym do niej przyszły jakie wdrożyła leczenie i jakie były rezultaty. 

Książka jest podzielona na rozdziały. Na początku jest wstęp, potem nauka,rozumienie hormonów,następnie diagnoza i leczenie oraz kolejny z załącznikami z podziałem na zaburzenia hormonalne z ich funkcjami i wytłumaczeniem,a na końcu pytania i odpowiedzi często zadawane dla Dr Sary. Książka ma wiele stron ale w moim przypadku ani trochę mnie nie nudziła! Czytałam ją z zaciekawieniem i wiele się z niej dowiedziałam. Po przeczytaniu książki czuję się doinformowana, douczona,mam teraz wiedzę hormonalną,której nigdy nie miałam,a którą każda kobieta powinna mieć! 
Gdy któryś hormon nie jest w normie odczuwamy wiele różnych symptomów ,czujemy się źle i nawet nie podejrzewamy,że może być to sprawką nieprawidłowości w naszych hormonach,a to one są sprawcą złego samopoczucia i różnych dolegliwości. Książka tłumaczy nam jak zapanować nad naszymi hormonami i cieszyć się dobrym samopoczuciem. 
Ta książka to nowe spojrzenie na zdrowie, zrozumienie naszych hormonów i naszego ciała. W książce znajdziemy wszystko czego potrzebujemy, autorka pokieruje nami, powie co mamy zrobić z problemem hormonalnych, który nas dotyczy, od czego zacząć i jak to naprawić. Autorka podpowie nam jakie badania powinnyśmy zrobić i o co pytać swojego lekarza. Mam problemy hormonalne i ta książka była strzałem w dziesiątkę! Dzięki książce zrozumiałam,że nie zrobiłam badań dla jednego hormonu,który jest bardzo ważnym hormonem i podejrzewam u siebie jego zaburzenia. Będę musiała porozmawiać o tym z moją ginekolożką. W książce też zgadzają się informacje z jednym moim hormonem,którego mam za mało,co wyszło mi w badaniach,więc książka jest na prawdę dobra i zgodna z rzeczywistością. Podczas czytania książki robiłam sobie notatki i teraz wypróbuję w naturalny sposób poradzić sobie z hormonami. Bardzo podoba mi się ta książka, jak jest napisana i bardzo pomocna dla nas kobiet. W książce wymienione są produkty,które powinniśmy używać na określone dolegliwości,jak się leczyć,jak dbać o swoje hormony w każdym wieku. Książka jest świetna i polecam ją każdej kobiecie w każdym wieku ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. :)
Dziękuję za obserwacje :)
Każda obserwacja i komentarz jest dla mnie motywacją :)
Do każdego komentującego zaglądam :)