poniedziałek, 29 maja 2017

Masło borowinowe od Sulphur Busko Zdrój

Witam! 


Firma Sulphur Zdrój pochodzi z Buska-Zdroju i jest jedynym w Polsce producentem leków z naturalnych leczniczych kopalin: solanki siarczkowej i wodnego wyciągu borowinowego. Produkty możecie zakupić w aptekach. Więcej o firmie znajdziecie na stronie : http://www.sulphur.com.pl/
Borowina jest jednym z najcenniejszych darów natury. Borowiną wspomaga się leczenie stanów zapalnych,schorzeń mięśni,kości, stawów i chorób kobiecych.Masło borowinowe rozluźnia,zmniejsza napięcie i odpręża. Borowina jest cennym składnikiem,który świetnie działa na nasze ciało i na naszą skórę,nic dziwnego,że jest stosowana w sanatorium,czy innych miejscach uzdrowiskowych.
Borowina jest jednym z najcenniejszych darów natury. Borowiną wspomaga się leczenie stanów zapalnych, schorzeń mięśni, kości i stawów, a nawet chorób kobiecych.

http://regeneracja.poradnikzdrowie.pl/rehabilitacja/borowina-na-jakie-choroby-pomagaja-kapiele-i-oklady-borowinowe_34940.html

Borowina jest jednym z najcenniejszych darów natury. Borowiną wspomaga się leczenie stanów zapalnych, schorzeń mięśni, kości i stawów, a nawet chorób kobiecych.

http://regeneracja.poradnikzdrowie.pl/rehabilitacja/borowina-na-jakie-choroby-pomagaja-kapiele-i-oklady-borowinowe_34940.html
Borowina jest jednym z najcenniejszych darów natury. Borowiną wspomaga się leczenie stanów zapalnych, schorzeń mięśni, kości i stawów, a nawet chorób kobiecych.

http://regeneracja.poradnikzdrowie.pl/rehabilitacja/borowina-na-jakie-choroby-pomagaja-kapiele-i-oklady-borowinowe_34940.html
Masło borowinowe,o którym dzisiaj post dostałam do testowania ze strony Sulphur, znalazłam post,w którym szukali testerek i się zgłosiłam i jak widzicie mogłam przetestować to masło,które było dla mnie nowością. Bardzo się cieszę,że mogłam poznać ten kosmetyk,byłam go bardzo ciekawa,jesteście ciekawi jak kosmetyk się u mnie sprawdził? Zapraszam do zapoznania się z moją opinią.

Opis producenta: 
Masło borowinowe zawiera unikalne składniki borowin – naturalnych kopalin stosowanych w lecznictwie uzdrowiskowym. Zagęszczenie wodnego wyciągu borowinowego powoduje, że aktywne biologicznie składniki borowin są skoncentrowane, co zwiększa skuteczność ich działania. Najcenniejsze z nich to kwasy humusowe, fitohormony, ciała estrogenne, jony wapnia, magnezu i inne cenne mikroelementy. Wpływają one na procesy metaboliczne, pobudzają produkcję kolagenu i elastyny w skórze, nadając jej korzystny, lekko kwaśny odczyn. Masło zawiera również naturalne olejki: goździkowy, cynamonowy i imbirowy. Pochodzące z nich flawonoidy i fenolokwasy poprzez poprawę mikrokrążenia w skórze ułatwiają wchłanianie cennych składników borowin oraz opóźniają procesy starzenia się skóry.
  • głęboko nawilża, poprawia napięcie, jędrność i koloryt skóry
  • wygładza, normalizuje złuszczanie się naskórka
  • zmniejsza cellulit i widoczność rozstępów
  • lekko natłuszcza, stopniowo rozgrzewa
Moja opinia:
Masło znajduje się w tubie o pojemności 105g. Masło aplikuje się wygodnie i wyciska się odpowiednią ilość produktu. Masło jest koloru brązowego,przypomina trochę fluid. Zapach masła jest nietypowy,trochę dziwny ale przyjemny. W zapachu jest mocno wyczuwalny cynamon,można też wyczuć imbir. Konsystencja masła jest lekka,dobrze się rozsmarowuje i szybko się wchłania. Masło bardzo dobrze nawilża. Masło świetnie się wmasowuje,masło rozgrzewa. Masło nadaje skórze lekkiego kolorytu,skóra po aplikacji wygląda ładnie i zdrowo. Zauważyłam poprawę w jędrności mojej skóry,skóra jest gładsza i dobrze nawilżona.Cellulit jest mniej widoczny,a rozstępy zaczęły się zmieniać.Jestem bardzo zadowolona z tego produktu,spełnia on obietnice producenta. Produkt jest warty uwagi i wypróbowania.

5 komentarzy:

  1. Hi there it's me, I am also visiting this
    web site daily, this web site is in fact good and the people are actually sharing pleasant thoughts.

    OdpowiedzUsuń
  2. I pay a quick visit daily some blogs and information sites to read
    articles or reviews, but this weblog offers feature based posts.

    OdpowiedzUsuń
  3. I'm not sure exactly why but this weblog is loadcing incredibly slow for me.
    Is anyone else having this issue or is it a issue oon my
    end? I'll check back later and see if thhe problem still exists.

    OdpowiedzUsuń
  4. For the reason that launch of the Battle Royale Playgrounds.

    OdpowiedzUsuń
  5. I genuinely value your piece of work, Great post.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :)
Dziękuję za obserwacje :)
Każda obserwacja i komentarz jest dla mnie motywacją :)
Do każdego komentującego zaglądam :)