sobota, 8 kwietnia 2017

Carin Bondar Dziki seks.Niesamowite, zaskakujące i absolutnie porażające fakty z życia intymnego zwierząt

Witajcie !
 Czy kiedykolwiek zastanawialiście się jak wygląda seks w świecie zwierząt? Tak,ja też nigdy nad tym się nie zastanawiałam. No ale przecież nic nie stoi na przeszkodzie,by trochę zdobyć o tym informacji. Może interesujecie się zwierzętami,ich życiem i lubicie biologię,a więc ta książka jest dla Was. 


Autorka: dr. Carin Bondar
Tytuł: Dziki seks. Niesamowite, zaskakujące i absolutnie porażające fakty z życia intymnego zwierząt 
Oprawa miękka
Liczba stron: 368
Wydawnictwo: Znak literanova
Rok wydania: 2017

 Czuli kochankowie, niewierni partnerzy i niedostępne królowe. Czarujący dranie, samotne matki, seryjni podrywacze oraz przedstawiciele społeczności LGBT. Ich wszystkich spotkamy w królestwie zwierząt.
Pszczoły, by z sukcesem uwodzić, chętnie używają perfum. Orangutanice podkradają samcom jedzenie, by sprawdzić, który jest najlepszym kandydatem na partnera. Węże udają gejów, by się rozgrzać, a świerszcze wiedzą, że do serca wybranki droga wiedzie przez żołądek.

Znakomita biolożka dr Carin Bondar, gwiazda TED-a i Discovery Channel, z błyskotliwym humorem opowiada, jak kreatywna w dziedzinie uwodzenia i seksu potrafi być natura. Książka odsłania przed nami pikantne sekrety życia intymnego zwierząt, pełnego przedziwnych, zabawnych, czasem okrutnych, ale zawsze fascynujących zachowań. Wiele z nich okazuje się zadziwiająco bliskich ludziom.

Tutaj nie znajdziecie wszystkiego, co chcielibyście wiedzieć o seksie, ale boicie się zapytać. Znajdziecie o wiele więcej!


"Dziki seks" to książka o życiu intymnym zwierząt. Biolożka opowiada w szczegółach jak to wygląda w świecie zwierząt. Na co zwierzęta zwracają uwagę przy wyborze partnera. Jestem zszokowana, że tak wiele można napisać w takiej książce. W książce znajduje się bardzo dużo informacji o zwierzętach i to nie tylko o seksie. Książka jest zaskakująca. Książka jest zbiorowiskiem różnych faktów o zwierzętach, o ich budowie i ich życiu. Z książki można dowiedzieć się wielu ciekawych i dziwnych faktów. Można poznać ich postrzeganie drugiego zwierzęcia, ich zachowania,które zadziwiają. Czytając tą książkę czułam się jakbym była w szkole na biologii. Książka tak naprawdę kończy się na 299 stronie,a potem to już tylko słowniczek i bibliografia.Mimo,że nie byłam tym zbytnio zainteresowana,zajrzałam do książki i dowiedziałam się wiele o zwierzętach,nie tylko związanych z seksem.Ogólnie książka jest napisana w zabawny sposób.Książka nie wpadła w mój gust,ale za to wiem więcej na temat zwierząt. Książka na pewno spodoba się osobom,które chcą poznać świat zwierząt z każdej strony.

1 komentarz:

  1. Hahah sama okładka mnie początkowo rozśmieszyła kiedy czytam "dziki seks" i widzę dwa króliki. Ale teraz rozumiem, że chodzi o zwierzęta :) No w sumie ja się nigdy nad tym nie zastanawiałam, ale myślę że można byłoby zasięgnąć po taką wiedzę :D
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :)
Dziękuję za obserwacje :)
Każda obserwacja i komentarz jest dla mnie motywacją :)
Do każdego komentującego zaglądam :)