piątek, 10 lutego 2017

Ulubieńcy muzyczni listopada,grudnia i stycznia

Cześć !

Dawno mnie tu nie było,wiem. Ostatnio mam brak czasu na cokolwiek. Może uda mi się to zmienić? Zobaczymy jak to będzie,a dzisiaj przychodzę do Was z ulubieńcami muzycznymi ostatnich trzech miesięcy.
Myślę,że sporo mi się tego uzbierało :D Kolejność losowa :)
Przez ostatni czas słuchałam tylko tych piosenek, jakaś faza na nie jak to czasami bywa :D 



1. Seafret - Atlantis

2. Seafret - Give Me Something



3. Aquilo - Silhouette 

4. Aquilo - You Won't Know Where You Stand

 5. Aquilo - Almost Over

 6. Aquilo - Sorry

7.  Aquilo - Calling Me

 8. Aquilo - Good Girl 

9. Troye Sivan - WILD

 10. Troye Sivan - FOOLS 

11. Troye Sivan - TALK ME DOWN

12. Troye Sivan - YOUTH 

13. Troye Sivan - BITE 

14. Troye Sivan - EASE

15. Troye Sivan - BLUE

16. Troye Sivan - for him

17.  Troye Sivan - Touch

18. Troye Sivan - Fun

19. Troye Sivan : Swimming Pools

20. Troye Sivan - TOO GOOD

21. Troye Sivan - COOL

22. Kadie Elder - First Time He Kissed a Boy

23. KAMIL BEDNAREK Feat MATHEO - TALIZMAN


I to na tyle, możecie w komentarzach dzielić się swoimi ulubionymi piosenkami, chętnie posłucham :)
 

1 komentarz:

  1. Awesome music :D thanks for sharing dear
    Great blog! I'm following you, follow back?*
    http://omundodajesse.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :)
Dziękuję za obserwacje :)
Każda obserwacja i komentarz jest dla mnie motywacją :)
Do każdego komentującego zaglądam :)