niedziela, 7 maja 2017

Ewa Madeyska Rodzina O. Sezon I. 1968/69

Witajcie ! :)

Życie to nie bajka,a Rodzina O. wie o tym doskonale. Inne lata,inni ludzie,inne czasy,inna rzeczywistość,wszystko inne. Poplątane historie,powiązane wątki,różne tajemnice,miłość,zdrada i brudy ulicy-to wszystko możemy znaleźć w książce. Rodzina O to serial literacki,jest to sezon I,a okładka zachęca do przeczytania. Jesteście ciekawi co to za książka,to zapraszam Was do przeczytania mojej recenzji.



Autor: Ewa Madeyska 
Tytuł: Rodzina O. Sezon I. 1968/69
Liczba stron: 544
Wydawnictwo: Znak literanova
Rok wydania: 2017
OPIS: 
Rodzina rzecz święta, choć czasem przeklęta.

Helena, jednooka głowa rodziny O.
Tadeusz, syn Heleny, psychiatra czy wariat?
Barbara, żona Tadeusza, kochanka czy prostytutka?
Paweł, starszy syn, ofiara czy zdrajca?
Andrzej, młodszy syn, rozrabiaka czy morderca?
Nieślubne dziecko, zdrada, zagadkowa śmierć.

Ta rodzina wciągnie cię w swoje kłamstwa i półprawdy, uczucia i natręctwa. Między rok ’68 a ’69. Między wielką Historię a codzienność małego miasteczka.

Nie oderwiesz się.

Na szczęście to dopiero pierwszy sezon. A ciąg dalszy nastąpi…

Moja recenzja:
Okładka książki,na której widnieje drzewo,jabłka oraz korzenie,czy to się nam z czymś nie kojarzy? Okładka przyciąga uwagę,a czytelnik chętnie sięga po takie książki.Książka "Rodzina O." to serial literacki o rodzinie Opolskich i ludzi,z którymi mają do czynienia,których spotkali na swojej drodze. Książka opowiada o rodzinie,dosyć dziwnej rodzinie,o życiu tej rodziny i o zdarzeniach z lat 1968-1969. Akcja zaczyna się w pociągu od Pawła Opolskiego,który zmierza do miasta Bolegoszcz,miasta w którym mieszka rodzina Opolskich i gdzie dzieją się dalsze losy bohaterów. W książce każdy z bohaterów ma swoją tajemnicę. Autorka opisała wszystko w szczegółach,w bardzo lekki sposób.Książka jest utrzymana bardziej w ponurych klimatach.W książce dużo się dzieje,wszystko jest poplątane i ciężko połapać się o co chodzi. Z czasem przewracając kolejne strony i kolejne to większość zdarzeń się wyjaśnia,a my zaczynamy rozumieć o co w tym wszystkim chodzi.W książce znajdziemy historie różnych ludzi,które się ze sobą łączą.Książka zaczęła się trochę dziwnie i nie bardzo mi to się spodobało, trochę zniechęciło mnie do książki ale mimo to czytałam dalej i dobrze zrobiłam. Im dalej czytałam tym książka bardziej mnie wciągała. Książkę czytało mi się ciężko,bo jest mocno pogmatwana. Ogólnie książka ciekawi,wciąga,a zakończenie jest zaskakujące. Ewa Madeyska świetnie sobie poradziła pisząc serial literacki o Rodzinie O. i wgląd na trudne czasy,w których przyszło im się żyć. Jestem ciekawa jaki będzie drugi sezon. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. :)
Dziękuję za obserwacje :)
Każda obserwacja i komentarz jest dla mnie motywacją :)
Do każdego komentującego zaglądam :)