sobota, 4 maja 2019

Alterra Węgiel aktywny & melisa BIO szampon oczyszczający

Cześć ! 

Ostatnio testowałam szampon z węglem aktywnym Alterra, który był dla mnie nowością. Z tej Rossmannowej marki Alterra miałam kiedyś olejek ale raczej nie sięgałam po tą markę w celu wypróbowania nowości. Szampon wpadł mi w ręce niespodziewanie i dzięki temu mogłam go poznać.

Szampon oczyszczający Węgiel Aktywny & Melisa BIO. Do szybko przetłuszczających się włosów. Bez silikonów. Kosmetyki naturalne Alterra z ekstraktem z rumianku BIO. Usuwa z włosów resztki produktów kosmetycznych i odświeża skórę głowy.
Każde włosy zasługują na indywidualną pielęgnację. Szampon oczyszczający Alterra zawierający kompozycję składników aktywnych takich jak węgiel aktywny, ekstrakt z rumianku BIO i melisy BIO, które łagodnie oczyszczają włosy i odświeżają skórę głowy. Włosy dają się łatwo rozczesywać, stają się bardziej elastyczne i uzyskują naturalny jedwabisty połysk. Składniki aktywne dokładnie i intensywnie usuwają z włosów resztki produktów kosmetycznych, jednocześnie nie wysuszając włosów.
Produkt godny zaufania:
  • nie zawiera syntetycznych barwników i substancji zapachowych,
  • nie zawiera silikonów, parafiny i innych związków olejów mineralnych,
  • składniki roślinne pochodzą o ile to możliwe z rolnictwa ekologicznego i dziko rosnących zbiorów,
  • tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie


Szampon jest koloru czarnego, pachnie przyjemnie,trochę słodko,trochę węglowo,tak naturalnie i świeżo. Szampon dobrze się rozprowadza po włosach,dobrze się pieni i dobrze się spłukuje. Produkt świetnie oczyszcza włosy i skórę głowy,włosy schną szybko. Włosy są dobrze oczyszczone,dzięki czemu dłużej zachowują świeżość,wolniej się przetłuszczają. Włosy dobrze się rozczesują,są puszyste,gładkie i lśniące. Zauważyłam też,że włosy są elastyczniejsze,mocniejsze i dużo ładniejsze. Bardzo podoba mi się,że składniki pochodzą z rolnictwa ekologicznego i produkt nie posiada silikonów ani parafiny. Produkt jest wydajny i bardzo podoba mi się to co robi z włosami! Moje włosy są teraz w zdecydowanie lepszej kondycji niż do tej pory,jednak zmiana szamponu dużo daje,najwidoczniej używałam złego,bo moje włosy szybko się przetłuszczały i nawet po umyciu wyglądały nie świeżo,teraz jest zupełnie inaczej! Moje włosy są świeże przez cały dzień,lepiej się układają i wyglądają ładnie. Cieszę się,że mogłam poznać tą perełkę,która poprawiła stan moich włosów. Wystarczyło zmienić szampon aby włosy odżyły ! Ten szampon jest świetny! Nie myślałam,że ten produkt mnie tak zaskoczy i tak mi się spodoba. Szampon Alterra świetnie oczyszcza skórę głowy i włosy,włosy są dłużej świeże,są puszyste i pięknie pachną. Jestem zadowolona z tego produktu,używam go codziennie i nie przestanę !

Produkt jest tani,kosztuje 8,99 zł. Polecam Wam zakupić ten szampon i wypróbować na sobie! A może już go wypróbowałyście ? Jeżeli znacie produkt podzielcie się swoimi opiniami :)




2 komentarze:

  1. Ja wieki temu spróbowałam dwóch szamponów z Alterry, ale niestety moje włosy się z nimi nie polubiły:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :)
Dziękuję za obserwacje :)
Każda obserwacja i komentarz jest dla mnie motywacją :)
Do każdego komentującego zaglądam :)