wtorek, 27 września 2016

Mariza Olejek przyspieszający opalanie

Witajcie!

Wakacje się skończyły, pięknych dni było mało ale można było się opalić,a nawet spalić. I ja leżałam plackiem na kocu z kapeluszem na głowie. Podczas opalania towarzyszył mi olejek przyspieszający opalanie mariza. Jak się sprawdził ? Tego dowiecie się czytając dalej :) 

Opis producenta:
Olejek przyspieszający opalanie ACTIVE SUN pozwala na uzyskanie naturalnej opalenizny w krótkim czasie. Dzięki zawartości naturalnych filtrów UV obecnych w beta-karotenie i wyciągu z orzecha włoskiego chroni przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych. Olejek znakomicie pielęgnuje skórę, zmiękcza ją i wygładza,a masło kakaowe oraz olejek kokosowy zapewniają długotrwałą i równomierną opaleniznę w kolorze złocistego brązu. Produkt idealnie sprawdza się również podczas zabiegów opalających w solarium.

Moja opinia:
Olejek znajduje się w plastikowej buteleczce o pojemności 150ml. Dzięki takiemu opakowaniu możemy śledzić zużycie olejku. Produkt otwiera się i zamyka na zatrzask, zatrzask jest mocny,więc możemy być spokojne,nic z niego nie wyleci. Olejek ma konsystencję lejącą, jest tłusty,zapach ma ładny i delikatny. Olejek dobrze rozprowadza się po skórze, rozprowadza się równomiernie. Produkt nie podrażnia skóry. Olejek nawilża i pielęgnuje skórę. Olejek rzeczywiście przyśpiesza opalanie. Moja skóra szybko nabrała brązowej barwy. Leżałam sporo czasu opalając się, nie spaliłam się,olejek dobrze mnie ochronił. Olejek dobrze zmywa się z ciała,wystarczy sama woda. Bardzo podoba mi się ten olejek!



1 komentarz:

  1. Używałam go w wakacje :D
    Mogłabys u mnie poklikać ? https://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :)
Dziękuję za obserwacje :)
Każda obserwacja i komentarz jest dla mnie motywacją :)
Do każdego komentującego zaglądam :)