niedziela, 19 lipca 2015

Robert Trojanowski "Książka pod tytułem." Tom 1


Witajcie! :)

Dzisiaj przychodzę do Was z książką "Książka pod tytułem". Zapraszam Was na stronę http://wydawnictwokaktus.pl , dzięki uprzejmości Wydawnictwa Kaktus mam okazję zapoznać się z tą książką i podzielić się moimi wrażeniami na jej temat. Książkę dostarczono mi bardzo szybko. Byłam bardzo ciekawa tej książki,jest to moja pierwsza książka w takim stylu. Podoba mi się wygląd książki,jest ciekawa i interesująca. 

"To jest dziwna książka (bo nie potrzebuje Wi-Fi do działania).
Sam nadajesz jej tytuł. 
Sam jesteś bohaterem tej książki. 
Tylko od Ciebie zależy, czy będziesz prawdziwym artystą."
"Tylko czy jesteś pewien, że to jest… książka?" więcej na stronie KLIK

Co o niej myślę? 
"Książka pod tytułem",a dalej co? Ja jestem autorem i ja nadaję jej tytuł ! :) Moja książka i mój tytuł brzmi "humorystycznie",dlaczego taki? Ponieważ dzięki tej książce jesteś roześmiana,wesoła,masz dobry humor i niezłą frajdę przy każdych zadaniach, przynajmniej ja tak mam ! :D 
Dzięki tej książce poruszysz trochę głową,twoja kreatywność się włączy, to od Ciebie zależy jak będzie ona wyglądała i jak zinterpretujesz zadania. Książka zabija nudę,dzięki niej szybko czas Ci minie,będziesz wesoła i zadowolona ze swoich prac :) 
Ale czy ja przypadkiem nie jestem za stara na takie zabawy? Faktycznie niektóre zadania są typowo dziecięce/nastoletnie ale dzięki takiej książce mogę poczuć się znowu jak młodsza osoba,wrócić do czasów nastolatki i zabawić się tą książką,którą nie wiadomo czy można nazwać książką :DJak byłam młodsza nie było takich książek,a teraz przecież nie jestem stara! Powiem Wam,że któregoś dnia nawet moja mama sięgnęła po tą książkę i wypełniła mi parę zadań! Czy ktoś mówił,że ta książka jest przeznaczona tylko dla dzieci? Nie! 
Na zdjęciach niżej prezentuję zadania wykonane przeze mnie.
Moje prace mi się podobają! :)







































































Świetnie się bawię przy wykonywaniu poleceń,jestem zadowolona z tej książki, miło spędzam czas.
Dziękuję Wydawnictwu Kaktus!! :)
Za jakiś czas zrobię część drugą i zaprezentuję Wam kolejne moje wykonane zadania! :)

Macie tą książkę? :) 
 Podobają Wam się moje wykonania? :)

45 komentarzy:

  1. Nie mam tej książki, ale wiele o niej słyszałam. :) Bardzo podoba mi się jak wykonałaś zadania, widać, że świetnie się przy tym bawisz! :)
    Pozdrawiam ♥

    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że tego typu książki są coraz bardziej popularne. Muszę chyba się w końcu w taką zaopatrzyć :D

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne są takie kreatywne książki :D Ale ja już niestety za stara na to jestem :P

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. książka wydaje się być ciekawa!
    dirtyunicorns.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. książki tego typu w ogóle mnie nie przyciągają ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,OLA-(KLIK)
    Może wspólna obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam troszkę o tej pozycji, mnie nie przekonała. Na jednym z blogów zwrócono uwagę na to, ze zadania sa mocno "skomputeryzowane", to zniechęca. Ale ciesze sie, ze Tobie przypadła do gustu :)
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również mam tą książkę i polecam!;)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post! Zapraszam do mnie na nowy post. Może wspólna obserwacja? Jak tak to zaobserwuj a ja zrobie to samo obiecuje. http://bestrunnerxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie przepadam za tego typu książkami;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na dobrą zabawię nigdy nie jest się za starym :) Fajny post, pozdrawiam :*

    http://coffeebookandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    OdpowiedzUsuń
  12. Własnie dużo słyszałam o tej książce i wydaje się być świetna.
    U mnie nowy post, zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam jej ale chyba ją kupie :). Zapraszam na nową notkę http://werooonikaa.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam o tej książce, ale jej nie mam. Może kiedyś jak będzie na przecenie to sobie kupię. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Pytałaś o obserwacje, ja już i czekam na ciebie ;)
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna jest ta książka! Jak tylko skończę "Zniszcz ten dziennik" na pewno się za nią wezmę ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK!
    KONKURS URODZINOWY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię książki tego typu. Sama mam 'Zniszcz ten dziennik'.
    http://verczik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie książki to nie dla mnie, nie chciałoby mi sie tych zadań wykonywać :D. Ale Tobie to świetnie wychodzi ;).

    U mnie już IX rozdział, będzie mi miło jak przeczytasz i skomentujesz :)).
    www.tatarak-w-chinach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. pytałaś o wspólną obserwację, więc ja już i czekam na rewanż :)
    pozdrawiam, http://chrupeek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod jaką nazwą obserwujesz? bo nie ma Cię w moich obserwatorach ...

      Usuń
  20. Książka raczej nie dla mnie, potrzeba zbyt dużo kreatywności. ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej już Cię zaobserwowałam i napisałam emaila :) czekam na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Coraz bardziej mam wieksza chrapke na te ksiazke! Jak widze to swietna zabawa szczegolne mozna duzo rzeczy kolorowac! Czyli powrot do dziecinstwa jak ja kochalam rysowac i wszystkie kolorowanki kolorowac :D

    Versjada (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pytałaś o obserwacje, zacznij, a na pewno się odwdzięczę tym samym:)

    Mogłabyś poklikać u mnie w linki lub banery?;)

    Zapraszam do nas:)
    Blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja jakoś tego całego poruszenia tymi książkami nie rozumiem ale to świetny pomysł na kreatywne spędzanie czasu. Pozdrawiam cieplutko i w wolnej chwili zapraszam www.pomyslowa-wiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Książka podobna do Zniszcz ten dziennik. Jednak ta też wydaje się być ciekawa. Zapraszam do mnie.
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam książki z tej serii:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej! Nominowałam cię do Liebster Blog Award (o tutaj: http://remdesrysuje.blogspot.com/2015/07/lba-liebster-blog-award.html) :) Fajnie będzie, jak odpowiesz :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Czyli to taki odpowiednik "Zniszcz ten dziennik" lub "To nie książka"? Widzę, że zadania napisano aluzją do świata internetu. Ciekawy pomysł. :)

    ---
    sztukaparzeniaherbaty16.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Kreatywna książka, ale raczej dla młodszych. Gdybym była młodsza to na pewno chciałabym taką książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. nie mam tej książki ale bardzo fajna :)
    Super blog będę zaglądać częściej :)

    potrzebuje kliknięć pomożesz będę wdzięczna :)
    http://natalia004j.blogspot.com/2015/07/dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbiam tą książę dzięki wszystkim recenzjom
    które przeczytałam na jej temat, musze ją mieć :3
    a co do pytania czy była akcja z soufeel, po prostu
    jak dostanie się od nich paczkę, trzeba ją otworzyć
    krok po kroku- takie wymogi ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie mam tego i chyba się nie skuszę :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  33. Chętnie bym się tak ,,pobawiła" :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam tą książkę i bardzo mi się podoba :)) Trochę jak polska wersja "Zniszcz ten dziennik" :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajnie blogujesz! Będę zaglądać częściej.
    Zapraszam do siebie. Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz i zaobserwujesz. http://aleksandrabloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Podoba mi się pomysł na tą książkę, ale bardziej wolałabym kupić 'zniszcz ten dziennik' ;)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie mam tej książki. Kiedyś "przypadkowo" kupiłam "To nie książka" i tak leży, leży i nie mam jakoś na nią weny...

    supersubi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie znam tej książki;)
    Poklikałam w poście niżej:*

    OdpowiedzUsuń
  39. miałam możliwość testowania jej, ale zrezygnowałam, bo nie przepadam za takimi rzeczami :)
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  40. Super:)
    Obserwuję, liczę na rewanż.
    www.zmianoo99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajnie uzupełniasz tę książkę, podoba mi się:)
    http://x-the-second-half-of-life-x.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajnie ją 'tworzysz' :D
    Pozdrawiam cieplutko
    sasy-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :)
Dziękuję za obserwacje :)
Każda obserwacja i komentarz jest dla mnie motywacją :)
Do każdego komentującego zaglądam :)