środa, 30 stycznia 2019

Katarzyna Michalak "Pisarka"

Witajcie! 
Kilka dni temu otrzymałam przesyłkę z nową książką Katarzyny Michalak. "Pisarka" ma dzisiaj premierę,cieszę się,że otrzymałam ją przed premierą i w tym wyjątkowym dniu mogę się z Wami podzielić recenzją,którą znajdziecie zjeżdżając niżej. Wydawnictwo Mazowieckie przesłało mi książkę wraz z autografem autorki za co bardzo dziękuję. Nie jest to moja pierwsza książka autorki,mam w swojej kolekcji trochę jej książek i żadna mnie nie zawiodła.


Autor: Katarzyna Michalak 
Tytuł: Pisarka  
Liczba stron: 320
Wydawnictwo: Wydawnictwo Mazowieckie   
Data premiery: 30.01.2019r DZISIAJ 
 

KAŻDY MA SWOJĄ OPOWIEŚĆ. SPRAW, BY TWOJA BYŁA WYJĄTKOWA.
Słowa mogą niszczyć, ale mogą też ocalić. Oto historia Pisarki, która spośród tysięcy słów wybiera te najpiękniejsze, by je splatać w niezapomniane historie. To również opowieść o dwojgu młodych ludziach – Weronice i Wiktorze – którzy mają tylko siebie, pragną jedynie poczucia bezpieczeństwa i prawa do miłości. Czy mogą zwyciężyć w nierównej walce z losem?

OD AUTORKI

Książka, którą oddaję do Waszych rąk, jest wyjątkowa. Nie tylko dlatego, że to czterdziesta powieść w moim dorobku, jest też najbardziej osobista ze wszystkich dotychczasowych. Nie muszę dodawać, że włożyłam w nią mnóstwo emocji i serca?

Nie zgadujcie, ile Katarzyny Michalak jest w „Pisarce”. Po prostu dajcie się porwać powieści pełnej miłości i nienawiści. Mam nadzieję, że historia snuta na jej kartach porwie Was, tak jak mnie porwała, a jej bohaterowie zapadną Wam w serce i pamięć. Szczególnie pewien czarnooki drań i pewna rudowłosa dziewczyna…


Weronika i Wiktor mieszkają obok siebie,zaprzyjaźniają się, lata lecą, los nie jest dla nich łaskawy. Ani dla Wiktora,ani dla Weroniki życie nie jest łatwe. Ich drogi się rozchodzą,bo innego wyjścia nie było.Po latach jednak się odnajdują,ale nie będzie tak kolorowo. On czarnooki drań,ona rudowłosa dziewczyna i uczucie,które nie gaśnie przez lata. Niedopowiedzenia,pułapki,zagadki. Wiele pytań na,które nie znamy odpowiedzi,życie pisze dziwne scenariusze i bardzo niesprawiedliwe. Weronika i Wiktor przeżyli koszmar i choć czasem im się wydawało,że już będzie dobrze,jednak ciągle mieli pod górkę i mieć będą...
 
Trudności do pokonania, ich codzienność, wytrwałość,przyjaźń i miłość,lata rozłąki,poszukiwań,nieodebrane listy.
 
Tej książki nie da się opisać,ją TRZEBA przeczytać.

Książka "Pisarka" wciągnęła mnie od pierwszej strony,jest porywająca,po za nią świat nie istnieje. Przewracałam stronę za stroną z zapartym tchem,historia bohaterów książki tak mnie wciągnęła,że gdziekolwiek jestem myślę o nich,o książce. Historia jest wzruszająca,pełna uczuć,przyjaźni,miłości,nienawiści, porusza serca i wzrusza.
"Pisarka" mnie tak wciągnęła,że nie mogłam się od niej oderwać, historia poruszyła mną i zakodowała się u mnie głęboko. Bohaterowie mi się spodobali(ale nie wszystkie ich zachowania) od Weroniki można się wiele nauczyć,jest mądra,zaradna,pełna energii do życia,napajana nadzieją i miłością,nic nie jest jej straszne.Od Wiktora też można się nauczyć,zaradności,odwagi,walki o swoje. Bohaterowie popełniają błędy, niekiedy bardzo stratne i niepotrzebne ale kto ich w życiu nie popełnia... Bohaterowie mimo młodego wieku są bardzo dojrzali,mądrzy i zaradni,a ich życie bardzo trudne.

Po przeczytaniu książki jestem rozdarta, moje uczucia fruwają i nie mogę się doczekać kolejnej części. Zakończenie książki wytrąciło mnie,zaskoczyło,zszokowało,zdezorientowało,to co się wydarzyło mną wstrząsnęło, po przeczytaniu książki nie mogę się pozbierać,chcę poznać dalsze ich losy ale na to muszę trochę poczekać.
"Pisarka" to książka,która zostaje w pamięci, historia,która porusza nasze serca,uczy nas, że można przetrwać wszystko. A czy bohaterowie książki przetrwają wszystko? Jak potoczą się ich dalsze losy,tego jestem bardzo ciekawa. 

I mój ulubiony cytat z książki:
 "Geny to nie wszystko. Miłość-ta,którą dajemy i ta, którą jesteśmy obdarzeni-ona czyni z nas rodzinę. Wiążemy się przecież na całe życie nie z bratem,a z obcym człowiekiem,z którym nie łączy nas z początku zupełnie nic. Dopiero miłość-ona sprawia,że ten obcy człowiek staje się dla nas całym światem" 
 
Książka bardzo mi się spodobała, kolejna książka Pani Katarzyny,która mnie nie zawiodła. Autorka świetnie opisuje emocje,uczucia,akcja dzieje się szybko,bez zbędnych opisów. Książkę czyta się szybko i lekko. Książka jest bardzo ciekawa,a ja jestem bardzo ciekawa ile Pani Katarzyny jest w książce,bo ta książka nie jest autobiografią,a chyba na tej podstawie była pisana. Książka jest świetna,chyba przy żadnej książce jeszcze nie miałam takich odczuć jak przy tej. Autorko świetna robota! Jestem zachwycona i spragniona kolejnej części. 
Przy tej książce się popłaczesz ale też się czegoś nauczysz. Polecam do przeczytania! Ta książka powinna być książką OBOWIĄZKOWĄ !
 
 Dziękuję bardzo za możliwość przeczytania książki !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. :)
Dziękuję za obserwacje :)
Każda obserwacja i komentarz jest dla mnie motywacją :)
Do każdego komentującego zaglądam :)